vrijdag 16 mei 2014

Opmerkingen uit een tijdloze periode

...

donderdag 16 februari 2012

Droomvrijheid

...

(vrijdag 10 juli 2009)


Leef, zoals je het voelt


Soms voel ik nog
de diepten die je daalt
met fouten en vergissingen
tijdens het ophangen van de was
glinsteren jouw ogen
op het grote stadse balkon
tussen de hemelplanten
en dat ook ik ooit kind was
vergeet je in verlegen brieven
over lachende meisjes
die in woordenboeken zwemmen
tussen jouw oren
duikt mijn essentiƫle ik

ben ik blij met jouw bestaan
voor het eerst alleen in jouw leven
een nieuw thuis, een nieuw begin
op de rug van een paard in de warmte
moet ik je bellen, ik durf niet

omdat ik zoveel van je hou.

Schrijver: Mobar 
 
 Leef, zoals je het voelt

Tuesday, August 12, 2008 23:21

Warmvol mooi schrijven lieve mobar!

Fijne avond,liefs

Leef, zoals je het voelt

Tuesday, August 12, 2008 19:20

wederom een heel mooi gedicht, ik lees je graag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten