zondag 8 juni 2014

Outskirts

donderdag 30 januari 2014

Outskirts of town

I?m now not positive where you are getting your information, but good topic. I must spend some time studying much more or working out more. Thanks for excellent information I was looking for this information for my mission.

De beste essentiële informatie is dit, dat je probeert heel goed te doen benaderen voor dat dakloosheid lichaam en hun helpende hand. Ik ben zo geïnspireerd over, na het lezen ook uw dit nuttige geschreven artikelen en uw mening, die is zo aantrekkelijk voor de doe iets voor de

Hey mobar,jongeman met dichters en schilderstalent

ik ben onder de indruk mbt getekende bomen...heeeeel erg mooi
  1. Prachtig de emotie verwoord, indrukwekkend gedicht

    mobar - 6-November-2013 21:45

    Dank je wel. Novembergroet.

    woensdag 2 januari 2013
    Rubberboot
    Dieren / Vroeger/Herinneri / Zomer




    Rubberboot



    En ik nam

    de oude

    weerbastig

    witte bok

    voor ieder woord

    mee in de rubberboot

    omdat ik woordjes

    Frans moest leren

    had ik wat plukken gras

    wat ik hem voerde

    terwijl ik

    bonjour

    au revoir

    mijn lippen

    liet smelten

    onder de gulle zon

    voor de oude bok

    in de rubberboot

    daar op het water

    was het goed

    tevreden grazen

    de oude

    weerbarstig

    witte bok

    die stoer

    over het water keek

    alsof de wereld

    zijn eiland bleek

    dreven we een eindje weg

    op het stil

    gezwegen water

    toujours

    pour toi.



    ....

    .....

    - mobar -





    June 2007
    Gut, had ik dat geweten tijdens

    mijn schooltijd, dan was

    de 3 voor frans misschien

    net een 4 geworden,

    weer prachtige beelden

    die je neerzet !

    Leuke manier van huiswerk maken.





    Wednesday, January 23, 2013 15:04

    Mooi

    Groetjes,



    Tuesday, January 22, 2013 13:28

    Geniet van het Nu
    met genoegen gelezen.



    Tuesday, January 22, 2013 12:29

    heerlijk om jezelf te durven en mogen zijn
    mooi Mobar
    wr



    Tuesday, January 22, 2013 12:04

    tjonge!!


    zaterdag 2 juni 2012
    Juni - zomermaand
    Gedichtenkoffer

    ...

    dinsdag 7 juli 2009


    Nachtraven

    Zwartgevleugelde domeinen
    toevoerend wild gelokte zwijnen
    doodgevroren winterwanten
    lege zielen in de kranten
    platgetreden winterpaden
    een boek dat walst
    een lijk vol maden
    treurig tranend
    droom vergeten
    droevig huilend
    de proleten
    trachten taal
    nog bij te schaven
    vliegend, zondaars
    des nachts de raven.

    Schrijver: mobar

    maandag 18 februari 2013
    woensdag 14 maart 2012
    woensdag 14 maart 2012


    Aanklacht tegen oorlog, stop oorlog!

    dinsdag 21 augustus 2012


    Gezichten uit de oorlog











    Oorlogsslachtoffer zomer 2006 -1

    Meneer was op weg naar de markt, maar is daar nooit aangekomen.







    Datum: 08/04/06



    Weergaven: 172



2 opmerkingen: