zondag 17 februari 2013

Stop oorlog - Het einde der tijden

...

donderdag 16 juli 2009


Het einde der tijden

Het einde der tijden zal komen

en iedere seconde waarin ik mijn waanzin

vergelijk met andere waanzin zal vergeten zijn

door hogere machten

dan die mij bekend zijn



de dag des onheils zal geboren worden

met een uit een erfenis getogen getuigenis

mijn bloed zal uit de ogen van God kruipen

voor gemaakte volmaakte vervreemding

van mijn onzelfzuchtige hart

dat uit het zicht van de vrede

in duisternis zal verdwijnen



de nacht zal heersen

met lust en hebzuchtverboden vruchten

zullen worden genoten waar uit het vlees

verleidelijke sappen druipen



er zullen doden vallen

onschuldige burgersniemand kan het

in de gaten hebbenhet enige wat nog telt

zijn kogelgaten



er zal een moment komen

dat er een einde aan de oorlog komt

maar de oorlog zal nooit

een einde aan de tijd maken



zoals ieder tijdsgewricht



van een open wonde.











Schrijver: mobar

Geplaatst door Mobar Vorstkasteel op 16:28 Labels: Bedrog, Dood, Oorlog

1 opmerking:

Mobar Vorstkasteel16 juli 2009 16:30

Narcis(t) Reageer op Het einde der tijden



Wednesday, July 09, 2008 11:05



heel sterk, pijnlijk en goed verwoord!



conan Reageer op Het einde der tijden



Wednesday, July 09, 2008 11:03



nou , wat is er toch vandaag met freaks weer een apocalyptisch gedicht....ja leest als een open wonde , pijn met een niet te overwinnen tijd , soort eeuwig woeden , heftig !



liefs conan***



Littledolphin Reageer op Het einde der tijden



Wednesday, July 09, 2008 06:05



sterk alweer, zeer sterk, liefs little



less - no more Reageer op Het einde der tijden



Wednesday, July 09, 2008 00:39



mijn beeld van 'het eind der tijden' ziet er anders uit, maar goed.... ieder zn meug, wel erg sterk geschreven



warme groet, Jan



Geen opmerkingen:

Een reactie posten