vrijdag 25 juli 2014

Summer day


zondag 26 augustus 2012

Een zondag met regen

....
Even terug in de tijd
woensdag 29 februari 2012


Welterusten
vrijdag 31 juli 2009

Welterusten dinsdag



Welterusten dinsdag
je wordt een mooie dag
ik zie een glimlach
van de zon in jou genieten

dag lieve droom muzikanten
het is weer mooi geweest
ga nu maar rustig slapen
ik blijf wel wakker
om te waken
over de trommel
die in onze harten drumt.



Schrijver: Mobar V., Amsterdam.
 Welterusten dinsdag

  1. Tuesday, February 26, 2008 19:16

    Heel mooi dit.


     Welterusten dinsdag

    Tuesday, February 26, 2008 17:13

    Al is de dinsdag al ver gevorderd..Zeg ik maar alvast welkom woensdag!!





    Tuesday, February 26, 2008 15:09

    Mijn hart klopt voor de schoonheid van de gedichten, onder andere van die van jou

     Welterusten dinsdag

    Tuesday, February 26, 2008 14:32

    yoho, mooi..vooral het eind
    Welterusten dinsdag

    Tuesday, February 26, 2008 14:30

    ik vind het erg mooi gewoon
    liefs
    Welterusten dinsdag

    Tuesday, February 26, 2008 10:29

    spijtig dat het hier zo plenst van de regen op deze dinsdag, verder mooi geschreven ,

    Tuesday, February 26, 2008 07:19

    echt heel mooi , prachtig schreef je deze welkom

    Welterusten dinsdag

    Tuesday, February 26, 2008 00:40

    Wel te rusten dinsdag is zeggen het is bijna woensdag,
    maar verder mooi geschreven en bedoeld.


     Welterusten dinsdag

    Tuesday, February 26, 2008 00:20

    Gaaf!! Mooi




    Welterusten dinsdag

    Tuesday, February 26, 2008 00:13

    goedemorgen dinsdag, mooi geschreven
    slaap lekker

3 opmerkingen:

  1. Een drama schuilt in de verzen van je poëzie die ik mooi vind.

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Wat moet ik me nou bij een ' literair balkon' voorstellen?



    18-November-2013 18:26

    Een goede vraag! Ik heb even over een antwoord nagedacht. Deze miniatuur is een bewerking van een gedicht van een aantal jaren geleden. Degene waar het over gaat is een belezen persoon, hij heeft veel filosofieboeken gelezen, en wandelt soms door Amsterdam. Een andere mogelijkheid is dat het slaat op een personage uit een ooit door mij geschreven verhaal
    Amsterdams balkon, waarin ook de zingende cavia een personage is. Wellicht had ik het een en ander wat beter uit kunnen werken, en de bedoeling, cultuur versus natuur, in een helderder licht kunnen plaatsen. Waarschijnlijk komt het nog wel ooit terug in een toekomstige tekst, die ik nog zal schrijven.
    Bedankt voor het reageren en komen lezen. Sinterklaasttijdgroet.



    18-November-2013 19:14

    Literair balkon, ik zag het al voor me, een balkon bestaand uit opgestapelde boeken, of een balkon versierd met mooie versregels...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Mobar, "toen ik uitbrak" wat een prachtzin in dit mooie gedicht!









    7-July-2014 12:25


    Ja, ja, ... jouw werk wordt steeds mooier, Mobar!


    7-July-2014 14:14

    Bedankt

    BeantwoordenVerwijderen