maandag 4 juni 2012

Naakte ziel zorgen

....

6 opmerkingen:

  1. Noorderlicht66 Reageer op Januariregen

    Tuesday, January 13, 2009 21:03

    Altijd met veel genoegen... mooi!

    Liefs Dina

    switi lobi Reageer op Januariregen

    Tuesday, January 13, 2009 16:59

    Zeker.. en graag ook!

    Liefs, switi lobi

    Aran.Luc Reageer op Januariregen

    Tuesday, January 13, 2009 16:08

    prachtig

    isolina Reageer op Januariregen

    Tuesday, January 13, 2009 16:05

    mooi zeg, dromen moet je altijd houden he . knuff maria (Isolina )

    red one Reageer op Januariregen

    Tuesday, January 13, 2009 16:03

    mooi dit Mobar,
    Liefs red

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zondag 26 juli 2009

    Mijn laatste woorden


    Mijn laatste woorden zijn woorden
    van dankbaarheid en eerbied
    voor alles wat jullie hebben betekend
    en ik misschien een klein beetje
    wederzijds heb kunnen doen
    met mijn droeve wintertranen
    maar huil niet meer omdat
    er iemand zoals ik bestaat
    geloof dat de wind
    de lente zal brengenen
    dat er ook weer vreugde
    in mijn sombere hart zal komen
    ik ben niet dapperder
    dan een ander in mijn eenvoud
    ik onderwerp mijn woorden
    aan een trouwe plicht
    mijn eigen beperkte intellect
    te prikkelen met het licht
    van de bliksem in diepe duisternis
    er heerst een droom van woede
    in mijn baldadige brein
    maar ooit zal ik alleen zijn
    waar ik nooit heb kunnen komen
    maar huil dan niet

    omdat er niemand zoals ik bestaat.



    ......


    Schrijver: mobar
    Geplaatst door
    Mobar Vorstkasteel

    op 12:40 Labels: Delen, Fictie, IK
    1 reacties:
    Mobar Vorstkasteel26 juli 2009 12:43
    yellow Reageer op Mijn laatste woorden

    Saturday, October 20, 2007 22:38

    mooi gedicht
    Y.

    Freyer Reageer op Mijn laatste woorden

    Saturday, October 20, 2007 21:58

    gewoon mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. woensdag 8 juli 2009

    Doorbreek de stilte

    In de stilte naast jouw duisterschaduw
    als een standbeeld aan de grond
    woekert de zomer stoute dromen
    hij heeft door lezen dorst gekregen
    met het uitzicht over de heuvels
    de grazige velden met kurken bomen
    vertel je het goede nieuws

    veel mooier dan ik had getekend.



    Schrijver: mobar
    Geplaatst door
    Mobar Vorstkasteel
    op 11:55
    Reacties:

    1 reacties:
    Mobar Vorstkasteel8 juli 2009 11:56
    Quicksilver Reageer op Doorbreek de stilte

    Monday, August 18, 2008 22:17

    fijnzinnig mooi schrijven, veel mooier dan jij had getekent! Dit gedicht ontroerd mij gewoon!


    liefs,knuffs
    Dicky



    Dina-Anna Reageer op Doorbreek de stilte

    Monday, August 18, 2008 19:40

    Graag gelezen!

    Liefs Dina

    Sjoys Reageer op Doorbreek de stilte

    Monday, August 18, 2008 18:21

    Heel mooi!

    Yellow Reageer op Doorbreek de stilte

    Monday, August 18, 2008 16:40

    bewondering

    xMelissaax Reageer op Doorbreek de stilte

    Monday, August 18, 2008 14:48

    Mooi hoor!
    x. Melissa

    Laurens Windig Reageer op Doorbreek de stilte

    Monday, August 18, 2008 14:37

    Juweeltje ja!

    Littledolphin Reageer op Doorbreek de stilte

    Monday, August 18, 2008 13:57

    je raakt mijn vandaag zowiezp al gevoelige snaar, mooi mobar mooi liefs barbara en een fijne dag wens ik je

    switi lobi Reageer op Doorbreek de stilte

    Monday, August 18, 2008 13:38

    Geweldig hoe de laatste zin zijn indruk maakt.

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. isolina Reageer op Lentemaan

    Monday, March 23, 2009 20:49

    heel mooi Mobar , dikke knufffff maria (isolina)

    Dwaallicht Reageer op Lentemaan

    Monday, March 23, 2009 17:12

    'zucht' ja... Heel mooi verwoord!

    Liefs Dina

    Hazen Reageer op Lentemaan

    Monday, March 23, 2009 10:27

    Erg mooi Mobar! Graag gelezen ook!

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. fortuna Reageer op Droom vrij

    Monday, June 02, 2008 11:49

    een stille wens en zo openhartig!

    Liefs

    Quicksilver Reageer op Droom vrij

    Monday, June 02, 2008 11:29

    Mooi droom mij maar vrij!

    Fijne dag
    Liefsknuffs
    Dicky

    Lily May Parker Reageer op Droom vrij

    Monday, June 02, 2008 11:20

    ja, droom vrij...een prachtig gedichtje dit
    kus
    Lily May
    xxxx

    red one Reageer op Droom vrij

    Monday, June 02, 2008 07:35

    prachtig mobar

    Liefs red

    Windwhisper Reageer op Droom vrij

    Monday, June 02, 2008 01:03

    heel mooi schrijven Mobar
    slaap lekker
    lieve groet Cobie

    switi lobi Reageer op Droom vrij

    Monday, June 02, 2008 00:59

    Fijne nacht mobar, slaap lekker.

    liefs, switi lobi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Herlezen tranen

    De grote herfstzwanen zag ik
    al rustig afscheid nemen

    in het hotel aan zee werd de tafel afgeruimd
    en ergens in de donkere nacht
    bracht ik jouw blauwe ogen terug

    toen ik ruw moest ontwaken
    door de onstuimige wind
    nam ik mij voor jouw afscheidsbrief
    niet meer ter hand te nemen

    misschien nooit meer te lezen
    maar ergens onder het zand
    in blonde duinen te begraven
    echter had ik de moed niet
    ik moest nog terug

    naar mijn bestaan
    waar ik alles had achter gelaten

    ik kon voortaan zonder gevoelens
    door het leven wandelen
    maar in ieder hotel
    waar ik kwam zag ik hetzelfde

    grote herfstzwanen
    die rustig afscheid namen op het balkon
    en iets in mij droeg mij op
    niet langer in eenzaamheid te zwijgen
    ik schreef een lange persoonlijke brief
    aan een onbekende vreemde in een enveloppe.



    Schrijver: mobar
    Geplaatst door
    Mobar Vorstkasteel op 11:53
    Reacties:

    1 reacties:
    Mobar Vorstkasteel10 juli 2009 11:55
    Hieronymus Reageer op Herlezen tranen

    Monday, August 11, 2008 14:40

    Méér dan schitterend Mobar!
    Beste groet
    Ronny

    Dina-Anna Reageer op Herlezen tranen

    Monday, August 11, 2008 13:25

    Echt een héél schitterend schrijven!

    Liefs Dina

    Janny Schepenaar Reageer op Herlezen tranen

    Monday, August 11, 2008 13:07

    prachtig Mobar, maar ook ergens zo triest,
    knuffel van mij?
    liefs, Janny

    Littledolphin Reageer op Herlezen tranen

    Monday, August 11, 2008 12:54

    wow mobar, een parel, goede morgen! liefs barbara

    BeantwoordenVerwijderen