woensdag 6 juni 2012

n.z.z grijze schrift

...

2 opmerkingen:

  1. zaterdag 25 juli 2009


    Nieuws voor een onwetende


    Er is twijfel over het leven
    van groeiend vertrouwen
    om in werkelijkheid te bloeien
    op de schouders van wilskracht
    laat ik jouw libido weer glimmen
    en steeds is mijn dromende hoofd genegen
    niet langer na te denken over liefde
    er is een droom die vraagt om antwoord
    wat als ik faal en weer te laat kom
    omdat een enkele zwaluw zomer maakt
    liefde is meer dan alleen liefde
    het is alles wat ik niet over je mag weten.



    Schrijver: mobar
    Geplaatst door
    Mobar Vorstkasteel op 08:37 1 reacties:
    Mobar Vorstkasteel25 juli 2009 08:38
    Dina-Anna Reageer op Nieuws voor een onwetende

    Tuesday, August 19, 2008 16:55

    Eentje om over na te denken, als altijd Mobar héél mooi verwoord!

    Liefs Dina

    Quicksilver Reageer op Nieuws voor een onwetende

    Tuesday, August 19, 2008 14:01

    Zo is het;liefde is meer dan alleen liefde!En je laatste zin is intigrerend en zoveel zeggend!

    Mooi geschreven
    Fijne dag lieve mobar!
    Lieve groet,dicky

    Ria Klein Herenbrink Reageer op Nieuws voor een onwetende

    Tuesday, August 19, 2008 09:17

    Wat een indringend mooi gedicht

    prachtigggg

    liefs Ria

    Windwhisper Reageer op Nieuws voor een onwetende

    Tuesday, August 19, 2008 08:35

    ontroerend mooi, de laatste zin
    HET IS ALLES WAT IK NIET OVER JE MAG WETEN.
    Goede morgen Mobar
    lieve groet Cobie
    Kuzzzz


    Littledolphin Reageer op Nieuws voor een onwetende

    Tuesday, August 19, 2008 00:31

    deze is ook prachtig liefs barbara

    lonely 1 Reageer op Nieuws voor een onwetende

    Tuesday, August 19, 2008 00:25

    dit is zo mooi!

    liefs, hilde

    switi lobi Reageer op Nieuws voor een onwetende

    Tuesday, August 19, 2008 00:18

    Houden van in prachtige taal.

    Slaap zacht..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Quicksilver Reageer op Winterboom

    Saturday, February 02, 2008 20:15

    Mooi in een levenswijsheid in een krachtstroom van een boom geschreven!!
    Ik mag dit wel..Bijzonder zijn ieder keer jouw tekeningen.. ik zelf doe dit ook wel eens..Haha ik heb al eens boom op de kop geschildert..

    Liefs van mij...goed weekend
    Dicky

    Jentje Joke Reageer op Winterboom

    Saturday, February 02, 2008 11:33

    graag gelezen, liefs

    Fari Sohi Reageer op Winterboom

    Saturday, February 02, 2008 05:32

    Mooi gedicht met de wijsheid Mobar en erg bedankt voor jouw laatste reacties.
    liefs van mij, Fari

    less - no more Reageer op Winterboom

    Saturday, February 02, 2008 02:07

    zeker vol van mistiek

    liefs Jan

    BeantwoordenVerwijderen