zaterdag 30 juni 2012

Zomerse strohalm

...

9 opmerkingen:

  1. Anootje ...

    Monday, June 18, 2012 21:32

    mooi mobar

    Groetjes


    mima

    Monday, June 18, 2012 10:14

    Prachtig!

    (Hersenschim)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 31-12-2008 mobar netgedicht Tussen ons 313 7.00 3 0

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tussen ons
    Is een weg langs glinster landerijen
    een met een muur omringde dodenstad
    dronken rivier met oevergeboomte en drab
    dobbelend over zinloze zede, noch rede

    zou ik misschien de dichteres kussen
    jou laten trouwen met een vreemde
    maar zonder kinnen, onderkinnen
    en eeuwig zonder beminnen

    tussen ons ligt een braak land
    zonder kinderen en zonder toekomst
    schijnt de zon de mensenzielen warm
    onder mijn arm gebaar jij afscheid
    in mijn terugkomen heb jij
    alle hoop opnieuw gebaard
    ik ben je niet zat

    jaar van gebaren

    maar de tijd is nu gekomen
    tussen ons liggen voortaan eeuwen
    van afstand, afscheid nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. •Druppelland Deel 10 Geloof zonder geheimen ( 4 Artikelen )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. trucker klaas

    Monday, July 02, 2012 23:37

    deuren bieden keus ;toegankelijkheid of niet .....

    groet ,klaas


    Janny Scheybeler de Jonge

    Monday, July 02, 2012 23:07

    mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. •Druppelland Deel 8 De blote voeten van het dorp ( 3 Artikelen )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. •Druppelland Deel 3 Geruchtenspiegel ( 14 Artikelen )
    •Druppelland Deel 4 In stilte ( 8 Artikelen )

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jas van vreemde vitrage

    •+ 1 Vreemde tijden ( 21 Artikelen )
    •+ 2 Vitrage van het brievenland ( 7 Artikelen )
    •+ 3 Jasgrenzen ( 17 Artikelen )
    •+ 4 Druppelland ( 4 Artikelen )

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Somber

    En smeek je nog
    om liefde en geneugten
    vriendschap en genegenheid

    slaap je weer
    jouw boze dromen
    staat er bij iedere
    voetstap in het zand
    een man met een vlag
    in de hand

    soms droom ik zelf
    hoe ik jouw hart stal
    en een leegte
    bij je achterliet

    hoe de liefde
    nog die droom sliep
    dat jij mij vrij liet
    verder te bestaan

    en dat ik het bestaan
    achter mij liet
    zonder verdriet

    alleen in de leegte
    van mijn sombere brein.


    05-12-2008 mobar netgedicht Somber 196 x 7.40 5

    BeantwoordenVerwijderen