donderdag 20 november 2014

bad and ugly

zaterdag 1 augustus 2009

Good, bad and ugly


Ik wil een strikt
zinvolle zakelijke relatie
geen situatie waarin jullie
altijd the good
en ik altijd the bad
and the ugly ben.


Schrijver: mobar
Geplaatst door Mobar Vorstkasteel op 11:41 1 reacties:
Mobar Vorstkasteel1 augustus 2009 11:42
fortuna Reageer op Good, bad and ugly

Friday, November 02, 2007 22:06

herkenbaar...
de waarheid vertellen doet soms pijn, maar moet wel eens uitgesproken worden.

Liefs

red one Reageer op Good, bad and ugly

Friday, November 02, 2007 17:18

ik krijg hierbij de gedachte.
dat je het ook kan denken....
wij mensen denken zoveel he,
dat je denkt dat anderen denken dat jij slecht bent en zij goed misschien is dat andersom ook wel zo. mijn broer zegt ook altijd als er iets gebeurt, dat heb IK weer.. weetjewel? echt zo van, omdat hij het is, overkomt hem dat. maar dan hoeft het niet persé waar te zijn. tjee lang verhaal (voor mij) liefsss redje

mobar Reageer op Good, bad and ugly

Friday, November 02, 2007 17:05

Soms is iedereen die aan de belt trekt, kennelijk de slechterik, of mensen hebben gewoon te weinig inzicht om de ander te begrijpen, het is ook maar een moment opname voortgekomen uit teleurstelling.

Thanx, en fijne dag!

 Good, bad and ugly

Friday, November 02, 2007 16:40

ja soms is het leven niet altijd even eerlijk, ik kan me voorstellen dat je baalt om altijd maar als de slechterik beschouwd te worden
sterkte

Good, bad and ugly

Friday, November 02, 2007 16:10

Zucht... *zakelijke* natuurlijk, soms heb ik echt last van een schjijfgebjek

Nogmaals liefs..

Good, bad and ugly

Friday, November 02, 2007 16:08

Het is altijd zo jammer dat men je niet in je waarde kan laten, ook als het in een zakelije relatie is.

Ik hoop op beter voor je mobar.

Liefs..

 Good, bad and ugly

Friday, November 02, 2007 15:47

Het gaat niet over gedichtenfreaks, maar een andere situatie die zich helaas tegen mijn zin in mijn leven voordoet,

maar thanx en fijne middag nog.
Good, bad and ugly

Friday, November 02, 2007 15:35

zinvol ja
slecht nee
lelijk ook niet

ach ja wat moet ik zeggen
of heb ik het al gezegd

nou hier dan een knuf van mij

6 opmerkingen:

  1. Thursday, February 23, 2012 06:30

    in de zwoele zomernacht

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Saturday, February 18, 2012 19:58

    waarom voelt het zo eenzaam, mobar?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Verdwenen

    Knap, heel knap!


    06-05-2009
    19:09 uur

    De pijn in dit gedicht is haast voelbaar! Prachtig Mobar!

    Nog een mooie avond. L

    06-05-2009
    16:54 uur

    ha mobar

    prachtig
    ik vind het mooi zoals het is

    BeantwoordenVerwijderen
  4. woensdag 22 februari 2012
    Druppelland - Vreemde tijden - (reacties)
    Druppelland - Vreemde tijden -

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sunday, July 13, 2008 13:46

    tja moet toch even denken aan de doos van pandora of zoiets tenminstem aar tis zondag he, mijn hersens hebben rust vandaag
    liefs,Janny

    conan Reageer op Dicht laten

    Sunday, July 13, 2008 13:17

    als op een graftombe je woorden , iets dat hoewl toe toch met zijn tanden in de lezer bijt...

    liefs conan***

    Windwhisper Reageer op Dicht laten

    Sunday, July 13, 2008 08:22

    een heerlijk schrijven
    Goede morgen Mobar
    kuzzz
    Dicht laten

    Sunday, July 13, 2008 07:03

    en zo is het! treffend verwoord,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. vrijdag 10 juli 2009

    Doodgezwegen

    Daar op het strand
    in een ander land
    zonder verlangen

    ben jij aan het weggaan
    zwaai jij naar de zee
    waarin ik vroeger stilstond

    trok je mijn dunne harige zwembroek
    tevreden van mijn nat en rillend lijf
    en de golven sloegen geen droom over

    nu is alles anders, draag ik geen zwembroek
    verwijder nog slechts zelden haren hier
    en daar in de verte, zie ik jouw glimmende schedel
    je wordt steeds kaler en ondeugender
    speelt een balspel met meisjes die ook jonger worden,
    door de ernst van jouw humoristisch spel
    blijf ik hier achter muurdikke schaduwen
    hervoel ik mijn zintuigen, als in een dans
    die nooit meer wacht, op jou, op niemand
    zelfs het kansrijk verloren gaan
    klinkt als muziek in mijn oren
    nu je weg bent is alles anders

    de stilte lijkt oorverdovend
    en is niet kalm te krijgen
    zelfs niet met nietszeggende woorden

    zoals ik die dikwijls in het duister
    toevertrouw aan een niet bestaand papier
    waarop de letters slechts op adem slaan
    omhelst de stilte nu ook mijn ziel
    wil ik met mijn hart nergens naar luisteren
    zelfs niet met niets horende oren

    die ik desnoods wel toe wil fluisteren
    nu je niet meer bij me bent

    heeft het geen zin hardop te praten.



    Schrijver: mobar

    Geplaatst door Mobar Vorstkasteel op 11:38
    Reacties:

    Sunday, August 24, 2008 19:12

    Alweer erg graag gelezen..

    Fijne avond

    Doodgezwegen

    Sunday, August 24, 2008 17:13

    prachtig geschreven mobar
    liefs
    Doodgezwegen

    Sunday, August 24, 2008 16:44

    'stilte' kan zo beklemmend worden, dat elke kleur, zwart lijkt uit te slaan..
    Spreken kan en mag de glans herstellen..



    Sunday, August 24, 2008 14:46

    Schrijnend gemis, héél graag gelezen!



    Doodgezwegen


    met levendige beelden doodgezwegen
    heel knap geschreven, Mobar
    een stille rilling rept zich langs mijn rug naar beneden

    BeantwoordenVerwijderen