donderdag 6 november 2014

Winterboom

Vergeten gedachten

...

Trui


Het oude huis kreunt de wind
langs kromme planken

ik heb jouw liefde niet meer in mijn hand
kan niemand nu bedanken

er valt een nacht over mijn huid

een trui bekleedt mijn hart.

Schrijver: mobar

  1. zondag 12 juli 2009


    Nooit meer winter

    Walker Dalstraat verbood zijn zoon Coos
    voortaan om ’s winters in de sloot achter
    het huis te gaan schaatsen. Het was een
    zinloos verbod, zonder verdere gevolgen.



    Schrijver: mobar

    Mobar Vorstkasteel

    12 juli 2009 03:45

    CBR Reageer op Nooit meer winter

    Wednesday, May 21, 2008 12:59

    Winters hebben we niet meer heknap gedaan.
    liefs cbr

    Quicksilver Reageer op Nooit meer winter

    Tuesday, May 20, 2008 22:58

    Maar ja we hebben immers geen winters meer, dan moet Coos zwemmen in de sloot

    Liefs,liefs

    Quicksilver Reageer op Nooit meer winter

    Tuesday, May 20, 2008 22:56

    vast niet hier in friesland..daar verbied men vast niet om zijn kind niet te laten schaatsen! Haha een zinloos verbod toch?!

    Liefs van mij
    Dicky

    lommert Reageer op Nooit meer winter

    Tuesday, May 20, 2008 22:27

    vind de namen er zo passend in

    stevige groet


    willem

    hiljaa Reageer op Nooit meer winter

    Tuesday, May 20, 2008 22:17

    zinloos .... hahaha
    knufleifs--hiljaa--

    fortuna Reageer op Nooit meer winter

    Tuesday, May 20, 2008 22:09

    Het vriest ook niet meer, dus....

    Liefs

    MayadeBij* Reageer op Nooit meer winter

    Tuesday, May 20, 2008 21:55

    PUNT

    Winterboom

    Takken omarmde armoede
    van treurnis in de wind
    lenteverlangende knoppen

    door seizoenen onbemind

    de knoest staat hier te barsten
    de bast wordt hard als steen
    een boom kan nooit gaan wandelen

    heeft wel wortels, maar geen been

    het innerlijk, kent heimwee
    over zomers, lang en zwoel
    maar wortels zijn net ankers

    als je begrijpt, wat ik bedoel.




    Schrijver: mobar
    Reageer op Winterboom

    Friday, February 29, 2008 18:52

    mooi geschreven



    Friday, February 29, 2008 15:39

    Ik begrijp wat jij bedoelt.. zal ollie B bommel ook wel zeggen..nu ik ook!

    Liefs van mij


     Winterboom

    Friday, February 29, 2008 14:49

    erg mooi mobar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten