donderdag 6 november 2014

Brieven aan de droomwereld

zondag 17 februari 2013

Hersensprookjes - verleden

...

maandag 13 juli 2009


Brief aan de droomwereld

Ik zie nog steeds geen intellectuele

reactie op mijn website.

Terwijl ik mijn hele leven heb opgeofferd

aan de wetenschap en de materie van het verzinnen.

Het klaaglied der overdrijving van narcistische tieners

in mijn lettersoep zag drijven.

Iedereen heeft mij de rug toe gekeerd.

Mijn schilderkunst is niet om te pruimen.

Geen enkele intellectueel

ziet heil in wat ik ooit als broodwinning zag.

Maar mijn dromen zijn nog onaangetast.

De flanken van mijn ziel galopperen nog door de nacht.

En niemand die mij troosten kan, alleen is maar alleen.

Maar nimmer zal ik nog eenzaam zijn.



Ik vind je nog altijd lief en begrijp waarom

je mij nu uittest en ik weet het ook niet.

Ik weet ook niet alles. Maar ik ben zeker

geen schapenkeutel of een man die het

met een knuffel doet. Ik zoek ook altijd

een middenweg in ons wederzijds verlangen

dat weet je, anders was ik gestopt

met reageren.







Schrijver: Hubert Stuipje

Geplaatst door Mobar Vorstkasteel op 07:21 1 opmerking:

 juli 2009
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten