vrijdag 7 november 2014

Takjes

Takjes


Alfons speelde vroeger
net als Jana Lady tegenwoordig
graag met takjes
zijn ouders geen geld
voor vollediger speelgoed
brak hij de takjes
en legde de takjes
bij het takkewijf
het takkewijf
vond dat leuk
maar maakte
bezwaar
het was volgens haar
takkenwijf.

- mobar -


  February 18, 2012 07:36

goede morgen
ook ik heb als kind met takjes gespeeld we maakten er insecten van en het was nog leuk ook
fijne dag liefs



Saturday, February 18, 2012 02:54

vroeger speelde men anders
en toch waren ze tevreden
prachtig geschreven mobar
fijne zaterdag

1 opmerking:

  1. IJverig poesje

    IJverde zij eerzucht
    in krioelen en bedoelen

    hield iets jou tegen
    waste zij een lichaam
    rivieren aan mijn bed

    beeldde zij zich landschap
    en haren tussen tenen
    in bewegen en in wenen

    dromend tussen dieven
    pijn onder verslaafden
    riepen water, water, water

    iets na te komen
    daar onder horizon
    van toen en later

    sliepen we

    eenzame nachten
    dingen die we dachten

    vooralsnog een vroege kater.






    - mobar -









    Naam mobar
    Je reactie
    Let op maximaal 499 tekens!
    Stuur mij een bericht zodra er een nieuwe reactie komt op dit gedicht.







    Thursday, February 16, 2012 10:00

    ik vind het prachtig en heb er zo mijn gedachten bij

    BeantwoordenVerwijderen