maandag 24 november 2014

Rugzakje

Rugzakje

Sunday, September 23, 2007 19:47

je schrijft het als fictief, maar lieve het een waarheid als een koe... Iedereen heeft een rugzakje met alles te dragen. Maar ik wens jou mobar heel veel Liefde toe. verlangen naar Liefde mag.....Ik hoop dat jij het ook spoedig mag ontvangen.


veel liefs, sterkte kusje van mij Ducky
komt

kerima ellouise Reageer op Rugzakje

Sunday, September 23, 2007 13:51

er is niets mis met verlangen naar liefde..het is gewoon menselijk...in ieder van ons...duimzuigen of niet...een open en mooi schrijven Mobar

liefs
kerima ellouise

switi lobi Reageer op Rugzakje

Sunday, September 23, 2007 11:30

Soms heeft een rugzakje een vergeten vakje waar wellicht nog liefde schuilt...een mooi en eerlijk schrijven dit!

Fijne zondag mobar.
Liefsliefs, switi lobi

Free@Bird Reageer op Rugzakje

Sunday, September 23, 2007 11:02

Prachtig Mobar zoals jij schrijft

liefs, kerima

Windwhisper Reageer op Rugzakje

Sunday, September 23, 2007 10:46

Ach Mobar we lezen wel tussen de letters door en tja verzinnen we niet allemaal wel eens iets moois om van te dromen,
Liefs van mij
Cobie

elze Reageer op Rugzakje

Sunday, September 23, 2007 10:34

zoals anderen..is wel wijzend,,het maakt dit gedicht ''onaf...maar verder goed geschreven

laifs elze

Hilly N Reageer op Rugzakje

Sunday, September 23, 2007 09:05

Prachtig zo als je dit schrijft.

Lieve groet, Hilly

sunset Reageer op Rugzakje

Sunday, September 23, 2007 08:41

Ondanks het aangegeven fictieve, treffend en mooi jouw 'leven'-verzen.
Groetjes, sunset

sensi Reageer op Rugzakje

Sunday, September 23, 2007 08:04

Fictie?!
Heel mooi, en grotendeels herkenbaar!
Liefs

 Rugzakje (vervolg)

Sunday, July 27, 2008 14:42

Super dit Mobar!

 Rugzakje (vervolg)

Friday, July 25, 2008 21:38

p Rugzakje (vervolg)

Wednesday, July 23, 2008 13:12

zit er wel een parachuutje in je rugzakje?

 Rugzakje (vervolg)

Wednesday, July 23, 2008 09:22

een pracht deze!
liefs
Lily May
xxxxxxxxx

Littledolphin Reageer op Rugzakje (vervolg)

Wednesday, July 23, 2008 07:14

toppie mobar hhaahaha, leuk, liefs barbara

lugh Reageer op Rugzakje (vervolg)

Wednesday, July 23, 2008 00:55

klasse altijd ,mobar

3 opmerkingen:

  1. dinsdag 7 juli 2009

    Nachtelijk ontbijt

    Duisternis proef je,
    zeg je mij
    maar ik proef alleen het zoete
    dat er in de zwang hangt
    en het is heerlijk
    we proberen te jongleren
    als keukenprinsessen
    de linker nog blonder dan de ander
    we laten de boter smelten
    bakken een spiegeleitje
    en doen ons te goed
    aan het nachtelijk ontbijt
    je hebt jouw benen geschoren
    ik was bijna begonnen aan die van mij
    maar mijn benen zijn langharig en langdradig
    en ik ben op weg naar een weerhuisje
    om het onweer te voorspellen
    kun jij je dat voorstellen
    of moet ik blijven fluisterenj
    ouw oren respecteren
    met alles wat ik lief vind
    beloof ik je plantaardig
    ik zal nooit meer zwijgen
    ik zal mijn hart uit mijn mond spugen
    je desnoods ondersteboven
    tussen de was hangen
    en heel veel van mijn liefde geven
    zodat we verder gaan met leven
    kun je even met mij ruilen

    zodat ik niet meer hoef te huilen.





    Schrijver: mobar






    - mobar - (herplaatsing)
    Geplaatst door Mobar Vorstkasteel op 11:33
    Labels: Delen, Genegenheid, Liefde
    Reacties:

    1 reacties:
    Mobar Vorstkasteel7 juli 2009 11:36
    Elenore De Groote Reageer op Nachtelijk ontbijt

    Monday, April 21, 2008 21:23

    Zo mooi!
    Liefs,
    Elenore xxx

    sensi Reageer op Nachtelijk ontbijt

    Monday, April 21, 2008 20:17

    "ik zal mijn hart uit mijn mond spugen"

    "kun je even met mij ruilen
    zodat ik niet meer hoef te huilen"

    Zo open en raakbaar ..

    Erg goed geschreven!
    Liefs

    fortuna Reageer op Nachtelijk ontbijt

    Monday, April 21, 2008 19:36

    je proeft de zoete smaak maar ook jouw kwetsbaarheid.
    Fraai!

    Liefs

    Ludy Reageer op Nachtelijk ontbijt

    Monday, April 21, 2008 18:07

    I love it! Bedankt dat je het nog eens liet lezen zodat ik dit niet hoefde te missen.

    Liefs, Ludy

    ImaginingLight Reageer op Nachtelijk ontbijt

    Monday, April 21, 2008 18:06

    Apart gedichtje
    &Bedankt voor de reactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. woensdag 30 mei 2012
    (Schaduw) gedichtenkoffer
    ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zaterdag 19 september 2009

    Vruchtensap

    Dag, ik weg
    liever, anders
    ga je, goed zo
    mooie gedichten
    als de dichter
    niet is, gezwicht
    voor, een woord
    ben ik bij je
    o zachtzoete adem
    van dood
    lichter dan zin
    hoe voel ik je
    verloren tijd
    deel ik pijn
    neem jouw uitzicht
    verdwaal mijn hart
    ik pers je
    uit pijn
    pureer
    jouw vruchtvlees
    met twijfel
    is er geen
    verloren tijd.








    © augustus 2009, mobar
    Geplaatst door Mobar Vorstkasteel op 09:51 1 reacties:
    Mobar Vorstkasteel19 september 2009 09:52
    salina
    16-08-2009
    17:36 uur

    hmm heerlijk op zo'n warme dag


    16-08-2009
    16:34 uur

    Ja lekker fris als het zo warm is! Lieve groet van Corry.*

    Jan
    16-08-2009
    15:06 uur

    Mooi,... groeten

    BeantwoordenVerwijderen