zaterdag 22 november 2014

Maanspiegel

zaterdag 3 maart 2012

Maanspiegel

...

Als de maan naar je lacht


Als de maan naar je lacht
denk dan even aan mij
lieve vriend, open jouw hart
en laat mij even teder
bij je zijn
om je te knuffelen
als een verlegen teddybeer
hier in het linnengras
ben je zo roze en zacht
zijn jouw polsen vrouwelijk
en ben je lief, nu je naar mij lacht

die schemerlamp kan ook wel uit
toe laat me spelen met jouw fluit
zo blond betoverd door het geluid
zie ik jouw ogen kijkend scheel
moet ik even ademhalen
want je wilt wel erg veel
en ik moet nog verhalen
over mijn edele deel
bestaan heel veel sprookjes
dat geef ik grif toe
maar er zijn kleinere pookjes
en die zijn eerder moe.



Schrijver: mobar

2 opmerkingen:

  1. De geboortestad van onze liefde

    Saturday, December 13, 2008 23:12

    klassieker!
    zeer origineel en mooi.
    (mijn vader is in Amsterdam geboren, ikzelf in Roosendaal)

    Marousia Reageer op De geboortestad van onze liefde

    Saturday, December 13, 2008 22:57

    Voelbaar geraakt in elke snaar van mijn wezen, wat een parel Mobar. Liefs van Marousia

    Wieteke Reageer op De geboortestad van onze liefde

    Saturday, December 13, 2008 22:43

    Mooi hoor!
    De geboortestad van onze liefde

    Saturday, December 13, 2008 21:16

    Heel mooi!



    Saturday, December 13, 2008 20:05

    mooi mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wednesday, February 22, 2012 13:08

    allen gelezen, hihihi...is een goede tip voor alle kaalhoofdigenbaadt het niet, dan schaadt het ook niet

    mooi hoor en boeiend
    leafs




    Wednesday, February 22, 2012 07:28

    nou ik blijf je volgen
    jouw verhaaltrend is meeslepend en ik ben er door geboeid, bruine ogen een wilde haarbos
    warme groet

    BeantwoordenVerwijderen