donderdag 8 januari 2015

2007


Hoe voel jij je vandaag?
Je kunt hier laten weten
hoe jij je vandaag voelt.
Al is het maar om even
je hart te luchten.
Zomer 2007 
Mijn gevoel is op dit moment moeilijk te omschrijven. Ik voel me een
  1. beetje eenzaam, omdat ik vandaag geen mensen heb gezien. Een beetje opgelucht om dat het er naar uitziet dat de voorbereidingen op de renovatie op tijd klaar zullen zijn. Een beetje moe omdat het al laat is.
    Ik wens iedereen een fijne week toe. Na woensdag wordt het weer weer
    wat beter.
    Ik voel me nog een beetje duf, net wakker.
    Zag dat het prachtig weer is, dus dat stimuleerde mij wel om al op te staan.( 8.00u) Ik heb veel te doen, want ik heb mij voorgenomen om maar weer eens een poging te doen, om van spullen af te komen die onnodig ruimte in beslag nemen.
    Nu zie ik dat er alweer een regenwolk aankomt, dat vind ik minder.
    Het wordt dus weer echt gevarieerd, van alles wat. Van stabiel kun je dus niet spreken wat het weer betreft.
    Zelf voel ik mij momenteel redelijk stabiel.
    Ik neem nog een koffie en dan ga ik aan de slag.
    Ik wens jou ook een fijne nieuwe week toe, Mobar,

 Waar hoop jij op?
Heb je een speciale wens?


hoop dat de vervuilende stoffen zo snel mogelijk de wereld uit zijn.
Eigenlijk valt er veel te wensen als je naar de wereld kijkt. Hoeveel onrecht, misbruik, armoede en honger, er is, oorlogen en rampen etc etc er zijn. Een gebed zonder eind lijkt het.
Mijn persoonlijke wensen, zijn vrij simpel en basic. Kunnen wonen, eten, ontplooien en leuke mensen om mij heen, genieten van de natuur.
Wat is mijn speciale wens? Tja…..Nog ff denken, want dan moet ik een keuze maken…




 Er valt veel te wensen, maar het blijft roeien met de riemen die er zijn.
Zelf werken aan een betere toekomst, lijkt alles wat er rest.
Je persoonlijke wensen zijn overzichtelijker, soms is keuzes maken
onvermijdelijk.
Bedankt voor het gastgedicht voor mijn album Moeder Aarde,


Uiteindelijk heb ik als belangrijkste wens gezondheid.
Ook voor moeder aarde.
Fijn dat je mijn gedicht in jouw album gezet hebt.
Daar bedank ik jou voor.




 

1 opmerking:

  1. Ik heb b.p.s



    Een aantal jaren geleden is b.p.s bij mij geconstateerd.
    Het maakt mijn leven er niet gemakkelijker op.
    Hier kom informatie te staan over mijn b.p.s.


    BeantwoordenVerwijderen