dinsdag 16 december 2014

Jouw schrijven doet pijn


Geschreven door mobar   

Ik heb jouw laatste gedicht nog eens goed overgelezen dat je niet meer van mij houd had ik nooit durven vrezen mijn kwispelende staart was voor jou reeds lang verjaard in essentie van mijn dromen niet verder dan afscheid gekomen het ene na ‘t andere gedicht
ging over ons wilde leven
je wilde mij met woorden liefde en nog eens liefde geven maar in werkelijkheid had jij het bijzonder koud mijn natte hondenneus voelde niet meer vertrouwd door de blik in mijn ogen voelde jij je bedrogen en het bonzen van mijn hart veroorzaakte slechts broze smart jij schreef over mijn handen maar ook over mijn voeten die op verre vreemde stranden niets wisten van het moeten zelfs het kunnen was verstrooid want jij voelde je berooid in de nadroom van het leven had ik je leegte meegegeven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten