woensdag 25 februari 2015

Mannenborst

Mannenborst

Volwassen/18 jaar / Geen Thema / Geen Thema




En ik verlang nog naar jouw mannenborst
de lach in je stem deed mij huiveren
ik bibberde een beetje door de eenzaamheid
en het zware leven van de laatste tijd

maar de glimlach van jouw hartgeluid
deed mij trillen in mijn hunkering
bij je op schoot te gaan zitten
als een lief klein Okselaapje

met mijn hoofd tegen je mannenborst
en mijn hand voelend aan je grote worst
terwijl je zachtjes verder fantaseerde
over een buurman veel dichterbij

en verliefder dan ik met grotere pik
zocht je met je handen
naar mijn zachte delen
en langzaam gaf ik mij over
uit mijn eenzaamheid

vroeg of je ook verliefd was
op de buurman zoals ik
en toen lachten we

zoals we vroeger
in een eerder verleden
ook wel deden

toen je mij zag spelen
in het zand van een ander land

ver weg van hier, een lekker dier
nog te jong om je te begrijpen.


...


- mobar -
Nino de Pino

Wednesday, January 31, 2007 11:57

mooi geschreven Okse L.
grtz.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten